عایقکاری ساختمان با عایق پلی یورتان

آیا می دانید کیفیت عایق پلی یورتان در عایقکاری موضوع بسیار مهمی است؟ عایقکاری موضوعی بسیار مهم و حساس است و جنس و روش به کار رفته در این مسیر نیز اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از عایق پلی یورتان باعث می شود که خانه شما از هزینه های اضافی در جهت سرمایش و گرمایش در امان باشد. در این مقاله تمرکز اصلی ما بر روی نصب عایق پلی یورتان است و تمامی اصول مهم در زمینه عایقکاری پلی یورتان را مورد بررسی قرار می دهیم.

عایق پل یورتان

نصب عایق پلی یورتان به صورت استاندارد

عایق پلی یورتان را می توان بر روی دیوارهای نیمه تمام نصب کرد به این ترتیب که در ابتدا نیاز است که ارتفاع و عرض دیوارها مشخص باشد و سپس در مسیر عایق بندی اندازه گیری دقیقی صورت بگیرد. حال قطعات نیاز به برش داشته و الیته این بخش اهمیت ویژه ای دارد. بین تیرک های عمودی که در دیوارها وجود دارد اندازه گیری صورت می گیرد و طبق اندازه موجود قطعات ازهم بریده می شود.

عایق-کاری-پلی-یورتان-شرکت-پیشتاز-بهینه-راستین-110

پس از برش، قطعات در جای مناسب خود قرار می گیرد و به این ترتیب به طور دقیق به تیرک های عمودی تکیه داده می شود. در عایقکاری موضوع مهم چکش کاری بوده و به این ترتیب جفت شدن به لبه های داخلی دقیق تر صورت می گیرد. در این صورت بیشترین میزان بازدهی انرژی فراهم شده است.

عایق-کاری-پلی-یورتان-شرکت-پیشتاز-بهینه-راستین-0pol

نصب عایق پلی یورتان بر روی دیوارهای از قبل بنایی شده

عایق پلی یورتان و نصب آن بر روی دیوارهایی که کار بنایی آن تمام شده است نیز باید به طور دقیق صورت بگیرد. در نظر داشته باشید که به طور کلی بر روی دیوارهای آجری و همینطور دیوارهای بلوک چینی شده می توان از این عایق به عنوان روکار استفاده کرد. در این روش نیز در ابتدا باید قطعات برش داده شود و پشت آنها از مواد چسبنده مخصوص برای اتصال استفاده شود.

این مطلب را از دست ندهید  اجرای صحیح عایق پلی یورتان تزریقی

عایق پلی یورتان یک عایق صوتی و و حرارتی قوی

به طور کلی این نوع عایق در لیست عایق های حرارتی و صوتی قوی نیز قرار می گیرد و مصرف آن در صنعت سازه بسیار زیاد است. در نظر داشته باشید که واکنش شیمیایی موجود عایق پلی یورتان به این صورت است که سبب می شود تبدیل به یک عایق دائمی شود و دچار آسیب نشده و البته تغییر شکل نمی دهد. با گذشت زمان از عایقکاری این محصول خاصیت خود را حفظ می کند. عایق پلی یورتان برای عایق کاری سطوح مسطح و همینطور فضاهای غیر قابل دسترس بسیارعالی محسوب می شود.

عایق-کاری-پلی-یورتان-شرکت-پیشتاز-بهینه-راستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *