عایقکاری پلی یورتان

عایق صوتی پلی یورتان که عموماً به صورت مواد پاششی عرضه می شود و در مدل های سلول باز است یکی از بهترین گزینه های عایقکاری محسوب می شود. فکر می کنید چقدر باید هزینه کنید تا از سر و صداهای موجود رهایی یافت؟ این مقاله به شما توضیح می دهد که عایق صوتی با هزینه ای بسیار کم و کیفیتی بی نظیر برای شما فراهم می شود.

بازدهی عایق صوتی پلی یورتان

سلول باز بودن عایق صوتی یکی از ویژگی های بسیار عالی و بی نظیر محسوب می شود که به طور کلی با چگالی کمی که دارد بازدهی بیشتر را در بر می گیرد.به طور کلی در عایق صوتی پلی یورتان دو ماده وجود دارد که ماده شماره یک دی ایزوسیانات آروماتیک بوده که از دسته مواد A محسوب شده و ماده شماره دو شامل مواد مقاوم در برابر آتش محسوب می شود که پلی یول نام داشته و در دسته مواد B قرار می گیرد.

این مقاله را از دست ندهید: عایق پلی یورتان و کاربردهای آن

عایق صوتی برای کدام بخش ها می تواند یک انتخاب خوب و کم هزینه باشد؟ استفاده از عایق صوتی در سقف سوله ها یکی از موارد کاربرد بسیار عالی برای این محسوب به شمار می آید. از طرفی در سالن های کنفرانس و همینطور سینماها که فضای موجود می بایست از میزان سکوت بیشتری برخوردار باشد استفاده از عایق صوتی یک انتخاب بسیار مناسب است. در نظر داشته باشید که از این محصول برای دیوارهای جانبی و همینطور میانی نیز استفاده شده و در کف اتاق ها و سالن ها هم کاربرد خوبی دارد.

این مطلب را از دست ندهید  عایق پلی استایرن منبسط شده چیست؟

این مطلب را از دست ندهید: تزریق پلی یورتان

پارامترهای مهم عایقکاری با عایق پلی یورتان

یکی از موارد بسیار مهم پیش از عایقکاری شناسایی محیطی است که قرار است عایقکاری شود. در واقع محیط عایقکاری تعیین کننده مواد مورد نیاز است محیط های حساس و پرخطر نیاز به استفاده از عایق پلی یورتان درجه یک و مخصوص داشته تا کمترین میزان خطر ایجاد شود. از طرفی عایق پلی یورتان یک محصول بسیار عالی برای سلامت فضای انرژی حاکم است و اگر به درستی اعمال نشود نمی تواند گزینه خوبی محسوب شود. در نظر داشته باشید که عایق پلی یورتان به طور کلی برای کسانی که قصد دارند عایق بندی چند منظوره نمایند انتخاب مناسبی است زیرا می تواند هم به عنوان عایق صوتی و هم به عنوان عایق حرارتی نتیجه بخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *