قیمت فوم پلی یورتان سقفی

فوم پلی یورتان سقفی یک نوع فوم عایق پاششی است که برای عایق‌کاری دیوارها، سقف‌ها و زیرشیروانی‌ها در سازه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. این فوم از ترکیب دو ماده پایه‌ای سازنده عایق پلی یورتان، ایزوسیانات و پلی یول، تشکیل می‌شود. برای اطلاع از کاربردهای این عایق و قیمت فوم پلی یورتان سقفی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

عوامل مؤثر بر هزینه فوم پلی یورتان سقفی

قیمت فوم پلی یورتان سقفی می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد. در اینجا چندین مورد از عوامل مؤثر بر هزینه فوم پلی یورتان سقفی را برای شما نام برده‌ایم:

  1. اندازه و مساحتی که باید عایق بندی شود: هر چه سطح سقفی که نیاز به عایق‌بندی دارد بزرگتر باشد، ممکن است به مواد و نیروی کار بیشتری نیاز باشد که به طور بالقوه هزینه کلی را افزایش می‌دهد.
  2. دسترس پذیری: اگر دسترسی به قسمت سقف دشوار باشد یا به کارهای مقدماتی اضافی نیاز داشته باشد، مانند حذف عایق یا موانع موجود، ممکن است بر هزینه تأثیر بگذارد.
  3. نوع عایق فوم پلی یورتان: انواع عایق فوم پلی یورتان مانند فوم سلول باز یا فوم سلول بسته به دلیل تفاوت در خواص مواد و فرآیندهای ساخت، ممکن است دارای قیمت‌های متفاوتی باشند.
  4. هزینه های نیروی کار: هزینه استخدام پیمانکاران یا نصاب‌های حرفه‌ای برای اعمال عایق فوم پلی یورتان می‌تواند به قیمت کلی کمک کند.
  5. موقعیت جغرافیایی: تغییرات قیمت منطقه‌ای، از جمله عوامل عرضه و تقاضا و شرایط بازار محلی، می‌تواند بر هزینه مواد و نیروی کار تأثیر بگذارد.

موقعیت جغرافیایی بر هزینه نصب و اجرای عایق تأثیر می گذارد

از آنجایی که قیمت می‌تواند متفاوت باشد، توصیه می‌شود برای اطلاعات دقیق و به روز قیمت با پیمانکاران یا تامین‌کنندگان عایق مشورت کنید. برای اطلاعات دقیق‌تر از هزینه‌ها، توصیه می‌شود با کارشناسان ما در پیشتاز بهینه در تماس باشید.

این مطلب را از دست ندهید  فروش عمده فوم پاششی پلی یورتان

قیمت فوم پاششی پلی یورتان سقفی

قیمت فوم پاششی پلی یورتان سقفی همانطور که اشاره شد بسته به فاکتورهای زیادی است ولی اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت هر کیلو فوم پاششی پلی یورتان سقفی را اعلام کنیم در سال 1402 چیزی حدود 150 تا 200 هزار تومان می‌شود. با این حال به دلیل نوسانات شدید بازار پیشنهاد میکنیم با توجه به جزئیات پروژه‌ی خود از کارشناسان ما قیمت به روز و دقیق را بپرسید تا بودجه‌ی خود را به درستی تقسیم‌بندی کنید.

فوم تزریقی پلی یورتان سقفی چیست؟

فوم تزریقی پلی یورتان سقفی نوعی ماده عایق است که به طور خاص برای عایق‌کاری سقف‌ها استفاده می‌شود. از طریق یک فرآیند تزریق که در آن فوم به داخل حفره‌ها یا حفره‌های سقف تزریق می‌شود، شکاف‌ها را پر می‌کند و عایق، اعمال می‌شود.

فوم تزریقی پلی یورتان سقفی

فوم تزریقی پلی یورتان به دلیل خاصیت عایق بالای خود شناخته شده است، زیرا دارای R-value بالایی است که اثربخشی عایق را در جلوگیری از انتقال حرارت می‌سنجد. این فوم یک مانع هوادار ایجاد می‌کند که به حداقل رساندن نشت هوا، کاهش اتلاف انرژی و افزایش بهره‌وری انرژی ساختمان کمک می‌کند.

مزایای فوم تزریقی پلی یورتان سقفی

فوم تزریقی پلی یورتان سقفی چندین مزیت دارد:

  1. بهبود بهره وری انرژی: با کاهش انتقال حرارت، عایق به حفظ دمای راحت داخل خانه کمک می‌کند و نیاز به گرمایش یا سرمایش را کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود.
  2. آب بندی هوا: خواص انبساط فوم آن را قادر می‌سازد تا شکاف‌ها را به طور موثرتری پر کند که به جلوگیری از نشت هوا کمک می‌کند.
  3. عایق صدا: فوم همچنین خاصیت میرایی صدا را فراهم می‌کند و باعث کاهش انتقال صدا بین طبقات و اتاق‌ها می‌شود.
  4. کنترل رطوبت و تراکم: ماهیت سلول بسته فوم پلی یورتان به حداقل رساندن نفوذ رطوبت و مشکلات تراکم در سقف کمک می‌کند و به یک محیط داخلی سالم‌تر کمک می‌کند.
این مطلب را از دست ندهید  فوم پلی یورتان برای خودرو

هنگام در نظر گرفتن فوم تزریق پلی یورتان سقفی، ضروری است با متخصصان عایق مشورت کنید که می‌توانند ساختار سقف خاص شما را ارزیابی کنند، مناسب بودن فوم تزریقی را تعیین کنند و در مورد روش های نصب و هزینه راهنمایی ارائه دهند.

قیمت فوم تزریقی پلی یورتان سقفی

عوامل موثر بر قیمت فوم تزریقی پلی یورتان سقفی می‌تواند شامل عوامل مختلفی باشد. برخی از عوامل بالقوه که می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد شامل ابعاد و مساحت پروژه، نوع و کیفیت مواد فوم، دسترسی و پیچیدگی نصب، هزینه کار، شرایط و موقعیت بازار می‌باشد.

به صورت کلی قیمت نهایی بعد با در نظر گرفتن این عوامل و پس از اجرای کار تعیین می‌شود بنابراین لازم است برای استعلام قیمت به صورت حدودی از کارشناسان ما درخواست راهنمایی و مشاوره کنید:

3809 387 0912 – 6575 059 0912

0253-3800285-6

جمع بندی

همانطور که ملاحظه نمودید بهترین راه برای آگاه شدن به قیمت دقیق پروژه‌تان مشورت با متخصصین در این حوزه می‌باشد. ولی قبل از آن بهتر است با عوامل مؤثر بر قیمت فوم پلی یورتان سقفی آشنا شوید تا هنگام استعلام قیمت فوم سقفی از کارشناسان راحت‌تر به موضوع تسلط پیدا کنید. این عوامل عبارتند از: ابعاد و مساحت پروژه، نوع و کیفیت مواد فوم، دسترسی و پیچیدگی نصب، هزینه کار، شرایط و موقعیت بازار.

به صورت کلی برای هرکیلو هزینه پلی یورتان پاششی سقفی در سال 1402 چیزی حدود 150 تا 200 هزار تومان می‌شود. شما می‌توانید این عایق را با بهترین کیفیت از پیشتاز بهینه تهیه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید  نکات مهم افزودنی های پلی یورتان که باید بدانید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *